oj

Här var det längesen jag skrev! Well well :) Lite opretto kan jag väl meddela att jag har varit på festival och sovit på sofflock, varit ledig, spelat in musikvideo, tjockat godis, slutat snusa "igen", börjat träna på SATS, fått till det, och slutligen börjat jobba lite igen sen jag skrev sist :)

Just nu går jag runt och myser lite för jag ska ju troligtvis börja plugga mitt första PROGRAM i aug/sept.. dietistprogrammet.. ska bli kul att gå på campus! Räknar med att komma in på andra urvalet, annars som reserv :)
Inga mer omotiverande fristående kurser.. jag ska göra mitt allra bästa från botten av min själ för att klara av detta nu, fan livet om det blir kris igen. Vill verkligen klara detta!

Jag och Ann-louise letar lägenheter tillsammans inför studietiden, har ju sagt upp mitt kollektivrum. Trött på att bo såhär nu, trött på en del omständigheter osv som jag inte kan skriva här, men men, de viktiga vet redan.
A-L pluggar till arbetsterapeut och är en av mina vänner sen gymnasietiden <3 så fin tjej så.
Jag är lite spänd på morgondagen.. idag är nämligen sista ansökningsdag på en tvåa i Olskroken..jag har två års kötid och det är i skrivande stund 369 sökanden på den . Det är en privat bostadskö.

Hoppas så IN I HELVETE att jag får den..förstahandskontrakt så pass nära stan, svettigt!!
Men men, ska väl se att det är nån jävel som har stått längre än mig så ska väl inte ta ut nåt i förskott.

Jaja..imorgon ska jag och Bosse ut på en PW, en mil har vi sagt. Ska även hitta på någon födelsedagsprelle till Annelie som fyller år och har fest på onsdag : )

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0