Hejsan SVEJSAN

Härreguu va de ek' tomt härda!
Längesen jag skrev verkligen. Men det känns ganska skönt, som att behovet att försöka övertyga mig själv om saker genom att blogga om det har försvunnit. Nu händer saker istället och alla vet vad som händer, behövs inte tjötas om det.
Idag var i alla fall moster på besök i metropolen Gbg. Trevligt! Vi tog en fika, jag, hon, lillbrorsan + tjej som också är här just nu. Lite senare såg jag Simon och Julia på "Friends with Benefits". Enligt mig en klyschig knullblaska och inget mer, URSÄKTA mitt burdusa språk men jag hade faktiskt förhoppningar på den filmen.
I övrigt är jag trött som ett svin eftersom jag sovit 4 timmar natten till idag och bättre blir det väl inte inatt om datorn ska vara på såhär. Ska upp vid 05.15 :/. Men men, sista jobbdagen innan Dalarna :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0