Lediga dagar finns det lust att blogga

Jajemen. Imorse när jag vaknade och göttade mig i ledighetskänslan så fick jag upp ett minne i kroppen, minnet av hur nice det är att få en riktig bamsekram från Max, systersonen. Nu börjar det kännas att det var längesen när man längtar efter den där kramen. Om 5-6 veckor åker jag uppåt mot dalarna igen =) alldeles för lång tid egentligen men det förtränger jag. Får typ ont i hjärtat också när jag inser hur mycket mer Max antagligen kan prata också (jag måste börja ringa lite oftare så jag får höra) och Theodor kryper runt som en riktig vilding.
har göttat mig utomhus idag, snörade på mig joggingskorna och tog en joggingtur/blandat med PW, orkar inte springa mer än en kvart konstant. Det mådde jag bra av =) gick vilse i skogen också. Mest var det solen som gjorde gott, vi har haft riktigt varmt här, 18-20 grader mot solväggarna.
Imorgon är jag också ledig, kalasskönt. Ska stuva in mina flyttkartonger i förråden, de har stått framme i stora vardagsrummet ända sen januari. Fint det!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Lovar att Max saknar dig också! När Mitra och Micke skulle komma i lördags frågade han om Sara och så skulle komma :) Och istället för moster Mitra säger han ju Mitra Sara :D



Puss!

2012-03-28 @ 11:13:23
URL: http://shirint.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0