Senaste veckan

Var brutal!! Jobbade 55h och sov desto mindre. Men det är sådär när man är timvikarie, stressen över att aldrig veta hur mkt man får jobba resten av månaden. Så man bokar upp sig på en massa pass bara för att safe'a.
Jag är inte intresserad av arbetsnarkomani i övrigt, tycker generellt att min hälsa är viktigare. Men denna vecka var jag tvungen. Jobbade ihop till hyra och skulder för maj månad. I April ska jag försöka ha is i magen och sprida ut jobbdagarna över månaden (hah, som om man kan försöka styra över när bemanningen ringer..men).
Överlag är jag duktiga flickors motsats nu för tiden. Jobba/plugga/träna i veckorna och gå på fest och knulla på helgen.. njae, det funkar inte alls. Konditionen är ur spel och jag får ta varje dag som den kommer beroende på väder, vind och andra faktorer, kyla ner magen med is varje dag. Jag har inte legat sen januari månad och lusten är därefter.
Musiken är det enda jag kan hålla fast vid. Och så trivs jag rätt bra hemma nu när Carlos har blivit uppsagd :)
APRIL, HERE I COME:
31 mars: videoinspelning
1 april: videoinspelning.
2-3 april: jobb boendet
6-8 april, påskhelgen: inte råd att åka till dalarna . stana hema eta mat.
10 april: jobb boendet
12 april: officiell releasefest parken, spelning
13 april: spelning parken, hi-fi-klubben
16 april: spelning sthlm, hotellbaren
17 april: möte med en legendar i branschen, sthlm
18 april: sthlm
19 april hem, sthlm
30 april: VÅRFEST

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0