Adderar

Känner igen livet igen.. Livet i mig typ. Det kom med ljuset. Blir så ledsen när jag tänker på hur jag skadat min kropp senaste halvåret/året. Ända sen jag spelade in i september. Stressen började när jag åkte till Iran. Den resan, flytten, skivan som behövdes göras klar, ett liv som behövde ordnas i Gbg. Mörkret och regnet när jag flyttat ner. Saknade min familj. Bemanningsföretagen som behandlade mig som skit. Inte konstigt jag låg inne och sov hela dagarna, tröståt, inte såg nån mening. Allt det där är som en enda dimma när jag tänker tillbaka på det.
Jag ska njuta varenda dag nu av solen. Vara ute och röra mig så mycket det går. Är verkligen glad att jag valde att jobba på boendet också, det är många fina människor där som jag trivs med.

Tänker inte stressa över musiken mer nu. Skivan är klar, jag har gjort mitt. Det kommer en skiva nummer två men inte än på ett år och det känns så skönt. Nu ska jag njuta av livet igen, få tillbaka min pigga och starka kropp, den där självkänslan, framför allt det där goa flirtandet som jag höll på med hela 2011!! :D hade så kul...
Vet att alla dessa grejer kommer att infrias, det är bara en tidsfråga, eftersom jag släpper all emotionell stress kring musiken och allting. Nu tänker jag må bra i mig själv och resten är faktiskt helt oviktigt.

Det är så viktigt att vara glad. <3


Kommentarer
Postat av: Dirren

True that. /H

2012-05-27 @ 02:08:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0