Alla dagar kan inte vara lika bra

Gårdagen var riktigt jäkla kass. Efter solsken kommer regn... Jag kände att efter fem dagar hård träning i rad orkade jag inte gå och simma så jag tog en vilodag. På jobbet jobbade jag samtidigt som två riktigt omotiverade typer, och en av de boende lackade ur, pga feber som det senare visade sig. Cyklade hem helt slut 21.30. Försov mig imorse en halvtimme men har ändå haft en bra dag! Pingstafton och bra ob-tillägg. Cyklade hem från jobbet vid 14, sov en sväng, sen gick jag och handlade mat. Skönt att kunna handla precis det man vill ha. Massa Goa grejer.
En femkilometers joggingtur nu på kvällen och jag är tillbaka på banan.
jobbar bara 17-21 imorgon vilket är gött, då hinner jag laga lite matlådor och kanske gå och simma där på förmiddagen. Eller ligga i solen!

Över och ut


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0