Dietistprogrammet

Ja, jag sökte i tid (klockan 23.11 sista anmälningsdagen hade jag turen att stå bredvid Jonas Rafi och vi började prata om högskolan), jag är med i första urvalsgruppen och far åt helvete men det ser ut som jag kommer in på Dietist till hösten! Iaf enligt VHS statitstik.
Man kan inte göra två karriärer samtidigt men trygghetsnarkomanen i mig jublar över detta faktum, att ha ett någorlunda "säkert" alternativ framför mig (tentor kan man skriva hur många gånger som helst, låtar bedömer folk efter första lyssningen..) . Och musiken som är min ångestlindring kommer alltid följa med genom livet.
Jag kan fan inte tacka nej till platsen om jag kommer in. Nej.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0