Hallå ja!

Jobbat mycket denna vecka som varit. Ser fram emot en ledig dag imorgon när jag ska göra lite nyttiga grejer.. städa mitt rum till exempel, har inte städat på..skamligt länge.. :S
Ska också ta en shoppingdag och införskaffa lite smått och gott. En locobase repair bland annat, bra för mina nariga händer. Lite hygienprylar, en bikini har jag tänkt, och ett simkort på valhallabadet. Har funderat av och an på att förlänga gymkortet på actic på andra sidan stan, men jag tror jag kör på simkort kontant på valhallabadet istället, autogiro känns för riskabelt med tanke på min ekonomiska situation. Det känns lite mer avslappnat med simning, samtidigt som skön träning, om man väl får rutin på det. Valhallabadet ligger riktigt nära mig vilket kanske underlättar det.
Kanske att jag tar mig en solning imorgon också, har nån kvart kvar på solariekortet.
Skön rehabdag!
Jobbar tisdag-torsdag, ledig fredag, lördag och halva söndag. Det är kanonväder nere i Göteborg vill jag påtala. Gött det :-)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0