Kom inte in

Så då blir det dietistprogrammet i sikte i stället. Spännande! Kommer jag mot förmodan inte in där heller harvar jag väl på och jobbar och skriver mer låtar och så.

Imorgon avslutar jag en 9dagars jobbraka, ska bli fint som snus. Märker på mig själv när jag jobbat för mycket - rummet ser ut som ett horhus och jag äter knappt något lagat mål mat utan smaskar mest mackor utav helvete. Har åtminstone börjat köpa Bregott mellan istället för normalsaltat så det går inte lika fort för mig och min pojkvän Smörbyttan. Nu sänker jag en 600grammare på 7 dagar istället för 5.

I övrigt har jag börjat "ta hand om mig" som det heter, dvs tvättar bort sminket med borttagningsmedel, borstar tänderna och försöker åtminstone laga mat. avsätter tid för träning. Håller tummarna för att jag känner mig hyfsat pigg imorgon efter 9-timmarsjobb då det vore så gött att sätta femte löp-passet i min nya varannan dag-trend. Löpningen är kul, lite kul är också att min röv expanderat så pass att det dallrar när jag springer :) fnizz! Lilla snigel akta dig, här kommer ångvälten Sara i full fart och tar dig.


På tal om att bli tagen..,
Det är så jävla dags!
Käre Gugge, låt mina önskningar slå in :-)
Nattizzzz


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0