Mår illa

Längesen jag hade sån här kraftig mensvärk nu. Är väl i kombination med att jag gått upp tidigt, jobbat och har träningsvärk också. Lite dumt att det skulle bli samma dag som auditionen, men men.., det blir kul!
Ska spela den senaste proddade låten har jag tänkt. Känns lite som en vanlig spelning vilket är skönt. Bara 10 minuter också, lyxigt. Undrar hur många som sökt.
Är lite irriterad på min hyresvärd, han har inte betalat interneträkningen senaste månaden så de har stängt av abonnemanget. Går in från iphonen hela tiden och det är inte det roligaste. Nåväl, är inte internet tillbaks imorgon blir det fan ett snack med honom igen.

Köpte en ny sort av carte Dor idag, Starry night hette den. Riktigt god!

Över å ut, hörs sen


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0