tjejen som inte kan tacka nej till jobb

Jag jobbar imorgon, tors, fre, lör, halva söndag, måndag och tisdag. I rad. Men nåväl - jag måste, ska ju vara ledig två hela veckor i juni och då trillar det liksom inte in några pengar. Så inget whinande här.
Har haft världens bästa dag. Gick ut och sprang lite trots seg i benen sen simningen igår. Blev fem kilometer. Lugn och skön dag på jobbet, åt en god kvällsmat, couscous med bönmix & tomater, sen bjöd mina arbetskamrater på vaniljglass, jordgubbar och strössel från Dala Järna till efterrätt. Mums mums! Orgasm i munnen!
Ska nog ta mig en kvällsmacka och stupa i säng nu, bäst att sova om det nu ska jobbas så intensivt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0