Triathlon light

Haha, känns som det är precis vad jag ägnar mig åt. Mitt spårvagnskort har ju gått ut så jag har bestämt mig för att cykla överallt hädanefter. Har en ca 5km till jobbet vilket är väldigt lagom och jag har cyklat dit en hel del senaste veckorna. Jobbigt när man försovit sig men skönt annars.
I kombination med att jag nu köpt simkort och är ute och springer till & från har jag börjat med nån slags triathlon lifestyle, vilket är gött, eftersom jag är ganska rastlös som person och behöver omväxling för att inte dö av tristess!
Så dagens träning blir först en runda 5km jogg, sen 5km cykel till jobbet, sist 5km hem!
Inte fy skam!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0