Ny frisyr och nattjobb

Antar att ni redan spanat in hur frillan blev. Jag är kalasnöjd! Kan verkligen rekommendera Main Hair på Götabergsgatan - tack Valentina! :-) Trevliga, mysig inredning, bra musik, underbara hårprodukter. Och klippningen blev kanon! Efter klippning smet jag in på HM och bjöd mig själv på lite nya plagg. 
 
Jag jobbade vaken natt inatt på boendet och det gick över förväntan då jag inte sovit något innan. Har dock bara sovit två timmar idag efter det att jag kom hem, och jag som ska ut på partaj snart. Ingen bra kombo :-) Men lika glad för det är jag! Får ju sova imorgon om inte annat. 
Imorgon ska jag också umgås med Tony <3 han ska läsa poesi och göra en eldshow på en teater här i stan och jag ska gå och kolla, ska bli mysigt att se! Efter det ska vi troligtvis bara ta det lugnt och mysa. 
 
Ha nu en underbar kväll allesammans, det ska jag ha med nya och gamla vänner :-)) 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0