"Ta hand om dig"

Ja, att ta hand om sig innebär i detta fall att jag inte ska klandra mig själv för att jag ser ut som en sur, irriterad och halvt nyförlöst älgko. Jag ska inte ta på mig mina bästa jeans och förfasas, inte heller försöka mig på för tighta tröjor, jag ska inte förvänta mig något av tillvaron och jag ska ta det jävligt lugnt, för det måste man tydligen göra två veckor i månaden när man har sån in i helvetes PMS som jag har. Ställa in träffar och möten och hoppa över träningen. Så fort man får ägglossning så är det igång. Dra åt helvete! Hela kroppen känns som en bullig michelindräkt, till och med ansiktet svullnar på mig. Det värsta är att ingen tycker om en när man är såhär och då känner man sig bara mer ensam, risig och jävlig :(
 
Happ, men nu ska jag åka till Stockholm i mina oversizekläder, har spelning där ikväll.. låt det vara över fort..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj oj oj know the feeling alltså! Lägg till tuttar som sväller upp så man tror att man är en ko färdig till att mjölkas vilken sekund som helst. AB-fucking-SURT!

Svar: Yes Maci.. you know the feeling >_<
Sara Tahmirpour

2013-03-20 @ 16:54:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0