Trollhättan

Spelningen gick & blev bra -jag är nöjd! :-) Mellansnacket helt okej också. Scenen var liksom långt inne på krogen i ett eget litet rum, där det fick plats med en alldeles lagom skara med lyssnande publik. Kanske 20-30 aktiva lyssnanden igår vilket är bra. Före mig spelade två akter och efter mig en akt. 



Efter mig spelade söta Helena ur Cirkus Miramar. 

 
 
Efter spelningen satt jag och Sebastian och pratade lite med Rickard ur detta band: Rickard och Juvelerna – Svårt att vänta, lätt att längta . Skön kille som gör skön svensk indiepop. Daniel Gilbert har tydligen producerat deras grejer. 
En sub från Subway och sen tog jag på mig nattmössan och släckte lampan.
 
Imorse hotellfrukost på First.
 
 
Ikväll ska jag på bio med Christina, en gammal födelsedagspresent hon har innestående!

Kommentarer
Postat av: Mitra

Viktig fråga: vad blev det för sub?

Svar: förstår importansen av denna fråga och jag svarar med ärad röst att det blev en Steak bacon med extra ost och oliver. Jag tittade på Italian först och mindes dina ord, men kunde inte motstå den svettiga åsynen av både bacon och stek.. åfyfanvagoddenvar O_O
Sara Tahmirpour

2013-03-17 @ 15:34:12
Postat av: Mitra

Då jag hatar besvikelsen av att välja fel vågar jag aldrig ta något annat än mitt säkra kort - oavsett om det gäller subway (italian bmt), pizza (Acapulco), glass (vanilj), thaimat (stark biff), dressing (grekisk) eller något annat - och har därmed aldrig smakat denna steak bacon. Men jag litar på ditt omdöme och ska överväga att någon gång våga chansa!

Svar: Hahaha! Du är bra go du :-)
Sara Tahmirpour

2013-03-17 @ 16:44:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0